vrijdag 6 februari 2009

Eindelijk de naam van dat plaatje

De andere zoekmachine bestaat ook, leerde ik vorige week.

Waar ik het eerst had over Songtapper.com om liedjes te laten herkennen, zo kun je op TinEye.com je plaatjes uploaden als je niet weet wie er op die ene foto staat of van wat voor schilderij of foto je een digitale versie hebt. Eindelijk kan ik dus dat ene schilderij invoeren dat op aardig wat Kruidvat-CD's verschijnt en waarvan ik maar niet kan bepalen wie het schilderde en hoe het heet. Het staat op CD's van Mahler en Dvorak: gezien het beleid van Kruidvats huismerk Brilliant Classics zou het dan ook uit die tijd moeten zijn.
(...)

Na 1 keer proberen: zucht. Mag ik een zelfde vraag stellen als ik eerder deed met muziek?

Wat is dít?


Vindt dus de naam van bijna al uw plaatjes op www.tineye.com.